Bizi Takip Edin

Gazete manşetleri

Medya Ombudsmanı Faruk Bildirici’den Erk Acarer’e Sedat Peker eleştirisi: Saygı da duyarım ama…

Medya Ombudsmanı Faruk Bildirici, sitesinde yer alan bugünkü yazısında Sedat Peker’in paylaşımlarını duyurmasına aracılık eden Erk Acarer’e eleştiride bulundu. “Erk Acarer’in de siyasi iktidarın bir kesimiyle hesaplaşma içerisinde olduğu anlaşılan Sedat Peker’in iddialarını kontrol etmesi, araştırması, editöryal süzgeçten geçirdikten sonra yayımlaması gerekirdi” diyen Bildirici, “Ancak o zaman bir gazetecilik ürününden söz edebilirdik. Oysa şimdi yaptığı sadece Sedat Peker’in paylaşımlarını duyurmasına aracılık etmek. Erk Acarer, Sedat Peker’e yardım etmekte yarar görmüş olabilir. Bu kişisel yaklaşımını anlarım, saygı da duyarım ama buna “gazetecilik faaliyeti” denemez. Bu bir aracılık…” ifadelerine yer verdi.

Faruk Bildirici’nin ‘Sedat Peker’e aracılık etmek gazetecilik faaliyeti mi?’ başlıklı yazısı şöyle:

Bir gazetecinin, organize suç örgütü yöneticiliğinden hükümlü bir kişinin “Siyasiler ve bürokratların karıştığı uyuşturucu ve suç trafiği”ne ilişkin paylaşımda bulunmasına yardımcı olması gazetecilik faaliyeti midir?

İsimler olmayınca böyle bir soruya yanıt vermek çok kolay. Ama böyle bir faaliyeti kimlerin yaptığı bilindiği zaman her gazeteci, dünya görüşüne ve konumuna göre yanıt veriyor. Oysa gazetecilik ilkeleri kişiye ve yere göre değişmez, değişmemeli. Kaliteli ve güvenilir gazetecilik için evrensel gazetecilik ilkelerini her koşulda aynı ölçeklerle uygulamalıyız.

Tahmin edileceği gibi, değinmek istediğim olay, gazeteci Erk Acarer’in, Birleşik Arap Emirlikleri yönetiminin engellemesiyle karşılaşan Sedat Peker’in paylaşımlarını kendi sosyal medya hesabından duyurması. Acarer’in bu davranışı kimilerince eleştirildi, kimileri de “gerçek gazetecilik” diye alkışladı. AKP iktidarına muhalif kesim genel olarak olumlu karşıladı Acarer’in bu davranışını. O da tepkilere şu yanıtı verdi:

“Öyle oldu böyle oldu… Şöyle oldu: 24 saat haberle yaşarım. Gerekirse hemen dünyanın öbür ucuna yola çıkarım. İstediğimde Venezuela’da torbacıya da Suriye’de IŞİD’ciye de ulaşırım. Dosya ve Türkiye tarihi okurum. Bağlama önem veririm, kamu yararını hesaplarım, bedelden çekinmem.”

Acarer, Artı TV’deki konuşmasında da aşağı yukarı bunları söyledi. Görüldüğü gibi, kendisi Sedat Peker’in paylaşımlarını duyurmasını gazetecilik faaliyeti olarak görüyor.

Sedat Peker, “Röportaj yaptık” demiyordu

Elbette Erk Acarer bir gazeteci olarak bir uyuşturucu satıcısı ya da IŞİD’li ile görüşebilir. Ama Sedat Peker ile görüşmeleri ve onun paylaşımlarını kendisinin duyurması gazetecilik sınırları içinde kaldı mı? Sürecin nasıl geliştiğine bir bakalım…

Sedat Peker, Erkam Yıldırım’ın kendisiyle ilgili suç duyurusunda bulunması üzerine “yüksek miktarda yakalanan kokainin sahibinin nasıl serbest bırakıldığı, bu kokain satıcılarının hangi bakanlarla resimlerinin olduğu bilgilerini” iki gün sonra yayınlayacağını duyurdu.

Söz verdiği gibi, Sedat Peker’in 24 Eylül’de sözünü ettiği iddiaları yayınlaması beklenirken ondan farklı bir açıklama geldi:

“Kıymetli dostlarım, bulunduğum ülkede güvenlik risklerimin çok arttığı gerekçesiyle siyasi saldırı niteliği taşıyan tweet paylaşımı yapmamı da geçici bir süreliğine engellediler. Süleyman Demirel, demokrasilerde çare tükenmez demişti.

Ben de bu çağa uygun olarak teknolojilerde çare tükenmez diyorum. Biraz sonra Erk Acarer isimli gazetecinin Twitter hesabından 38 tweet paylaşılacak. Hepsini sırayla retweetleyeceğim.”

Sedat Peker, bu tweetinde “Gazeteci Erk Acarer ile konuştuk, röportaj yaptık, haber yayımlayacak” falan demiyordu! Kendisinin tweetlerinin gazetecinin Twitter hesabından paylaşılacağını duyuruyor, hatta “38 tweet” diye sayı da veriyordu…

Erk Acarer, “röportaj-bilgi serisi” dedi

Erk Acarer de Sedat Peker’in bu tweetinden iki dakika sonra paylaşımlara başladı. Sedat Peker’in yapacağını duyurduğu tweetlerine BAE’nin güvenlik nedeni ile izin vermediğini vurguladı, ikinci tweetinde paylaşımlarının niteliğini şöyle açıkladı:

“Peker cephesi, ‘Uyuşturucu, yargı, bakanlık ve derin’ ilişkiler çerçevesindeki tüyler ürpertici bilgileri tarafımıza paylaştı. Twitter üzerinden bir ilki gerçekleştirerek röportaj-bilgi serisini yayınlıyoruz.”

Her ne kadar “röportaj-bilgi serisi” diye nitelendirse ve tweet serisini “İşte Sedat Peker’in anlattıkları. Yorum ve değerlendirme kamuoyunun!” diye noktalasa da 34 tweet tamamen Sedat Peker’in ifadelerini onun ağzından ve tırnak içerisinde aktarıyordu. Üzerinde bir gazetecilik çalışması yapılmamıştı.

Erk Acarer, 39. tweetinde Sedat Peker’in rüşvet tuzağı kurulduğunu öne sürdüğü Ermeni Vakıfları Birliği Başkanı Bedros Şirinoğlu’nu aradığını, onun da konuşmak istemediğini belirtiyordu. Sedat Peker’in kendisine çok önceden ilettiği paylaşımlarıyla ilgili yaptığı tek editöryal kontrol girişimi de buydu. Ama bu olay yeni ortaya çıkmıyordu; Cumhuriyet gazetesi 7 Nisan’da Seyhan Avşar imzasıyla ve “Polislere rüşvet soruşturması” başlığıyla yayımlamıştı; Erk Acarer bundan bahsetmiyordu.

Sedat Peker’in, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun oğlunun arkadaşının 20 küsur kilo eroinle yakalanmasına rağmen serbest bırakıldığı, Tolga Ağar’ın İstanbul Anadolu Adliyesi’nde görevli bir Cumhuriyet Savcısına Paramount Otel’de balayı yaptırdığı gibi iddiaları hakkında hiçbir araştırma yapmamıştı.

Sedat Peker’in basın danışmanı da yapabilirdi

Aslında Erk Acarer’in Sedat Peker ile iletişiminin 24 Eylül’deki bu paylaşımlardan çok önce başladığı biliniyor.

Temmuz ayında Sedat Peker üç gün boyunca sosyal medyada aktif olmayınca yakalandığı şüphesi doğmuş, bu durumu Erk Acarer, “Edindiğim bilgiye göre, tüm ailesi ile birlikte koronavirüse yakalandı” diye tweet atarak açıklığa kavuşturmuştu.

Sedat Peker de ağustos ayındaki bir paylaşımında “Dünya görüşlerimizde bazı farklılıklar olsa da Erk Acarer isimli gazetecinin yorumları gerçekten enteresan. Ben izliyorum, izlemenizi de tavsiye ederim” diyerek Erk Acarer’in Youtube kanalı Bizim TV’de yapacağı programın izlenmesini önermişti.

Aylar öncesinden başlayan iletişimin, Sedat Peker’in kendi paylaşımlarını kamuoyuna aktarmak için Erk Acarer’i seçmesini sağladığı anlaşılıyor. Nitekim engellenmesine rağmen amacına da ulaştı; Erk Acarer’in tweetleri, “Sedat Peker’in Erk Acarer üzerinden ifşaatları” ya da “Sedat Peker, Erk Acarer’in hesabından paylaştı” diye değerlendirildi; haberlerde böyle yazıldı.

Çünkü Erk Acarer, Sedat Peker’in iddialarını haber yapmamıştı; soru-yanıt söyleşi olarak da yayımlamamıştı. Sadece Sedat Peker’in paylaşımlarını aktarmakla yetinmiş, onun paylaşımlarını kamuoyuna duyurmasına aracılık etmişti. Açık söylemek gerekirse, bu kadarını Sedat Peker’in basın danışmanı Emre Olur ya da başka herhangi bir kişi de yapabilirdi.

Bir içeriğin gazetecilik ürünü haline gelebilmesi için üzerinde bir işleme faaliyeti yürütülmesi gerekir. Kamu yararı olup olmadığına da ancak araştırmayla doğrulandıktan ve editoryal kontrolden geçirdikten sonra karar verilebilir.

Kuşkusuz bir siyasetçinin, bir devlet insanının sözleri olduğu gibi de yayımlayabilir. Ama buradaki paylaşımların konusu, daha bir yıl öncesine kadar siyasi iktidarla karanlık ilişkiler içinde olan “Reis (Erdoğan) için kan dökmek”ten söz eden ama şimdi “bazılarından kendi intikamını alma”ya çalışan ve “Benim kendi meselem var” diyen bir organize suç örgütü yöneticisinin iddiaları.

Her ne kadar bugüne değin ortaya attığı iddiaların büyük bölümünü doğrulayan ipuçları ortaya çıkmış olsa da bir gazeteci, Sedat Peker’in öne sürdüklerinin tamamının doğru olduğunu varsayamaz. Tümüne doğru muamelesi yapıp, onu olduğu gibi kamuoyuna duyurursa o tarafa “angaje olduğu” algısı yaratır.

Zira gazetecilikte şüphe esastır; doğruluğundan emin olunmadan hiçbir söz, bilgi, iddia başkalarıyla paylaşılmaz.

WikiLeaks ve Panama belgeleri örneği

WikiLeaks belgelerindeki gazetecilik deneyimini hatırlayalım. WikiLeaks, onbinlerce “gizli devlet belgesi”nin üzerinde anlaşılır şekilde okurlara sunulması için New York Times, The Guardian ve Der Spiegel’e belgeleri önceden vermişti.

The Guardian’da belgeleri gazetenin en deneyimli muhabir ve editörlerinden oluşan 15 kişilik bir ekip inceledi. New York Times en güvendiği 10 kadar muhabirini belgeleri kontrol etmeleri için merkeze çağırdı. Der Spiegel de New York Times ve The Guardian ile bağı koparmadı; üç medya kuruluşu koordinasyon halinde çalıştı. Bir ay sonunda da farklı editöryal süreçlerden geçirip farklı dosyalar halinde yayımladılar.

Zenginlerin servetlerini gizlemek için çevirdikleri dolapları kanıtlayan “Panama Belgeleri”nde de medya kuruluşları, belgeleri aldıkları gibi yayımlamadılar. 11 milyondan fazla belge ilk olarak Almanya’daki Suddeutsche Zeitung’a ulaştırılmıştı. Onlar da hemen kamuoyuna aktarmak yerine belgeleri Uluslararası Araştırmacı Gazeteciler Konsorsiyumu ile paylaşmıştı. Konsorsiyum da belgeleri başta BBC, Guardian ve Le Monde olmak üzere 78 ülkede 107 medya kuruluşuyla paylaşmıştı. Belgeler, 370 gazetecinin bir yıl kadar süren araştırması ve doğrulama çalışmasından sonra yayımlanmaya başlamıştı.

Erk Acarer’in de siyasi iktidarın bir kesimiyle hesaplaşma içerisinde olduğu anlaşılan Sedat Peker’in iddialarını kontrol etmesi, araştırması, editöryal süzgeçten geçirdikten sonra yayımlaması gerekirdi.

Ancak o zaman bir gazetecilik ürününden söz edebilirdik. Oysa şimdi yaptığı sadece Sedat Peker’in paylaşımlarını duyurmasına aracılık etmek. Erk Acarer, Sedat Peker’e yardım etmekte yarar görmüş olabilir. Bu kişisel yaklaşımını anlarım, saygı da duyarım ama buna “gazetecilik faaliyeti” denemez. Bu bir aracılık…”

Devamını Oku
Yorum Yap

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gazete manşetleri

Demirören Medya, çalışanlarını liseye kaydettirdi!

Demirören medya şirketindeki bazı çalışanların, öğrenci olmadığı halde Demirören Medya Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde öğrenci olarak gösterildiği iddia edildi. Bunun ardından çalışanlar konuyla ilgili bilgi almak istediklerinde, “Bunun size zararı yok” yanıtını aldı.


Demirören Medya, çalışanlarını liseye kaydettirdi! Habersiz şekilde yapıldığı ortaya çıktı…

Demirören Medya Grubu’nun bazı çalışanlarını Demirören Medya Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ne kaydettirdiği öğrenildi. Çalışanların liseye kaydedildiklerinden haberi olmadığını duyuran Halk TV, “borçlarını ödemekte sıkıntıya düşen Demirören Medya Grubu’nun İŞ-KUR teşviklerinden yararlanmak için mi bu uygulamaya yöneldiği” sorusunu ortaya attı.

Demirören Medya Grubu çalışanlarının liseye kaydedildiği haberini Halk TV muhabiri Gül Gündüz paylaştı. Demirören Medya Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürlüğü’nün resmi yazısına da yer verilen haberde şu ifadeler kullanıldı:

“İŞKUR ÜZERİNDEN TEŞVİK ALABİLMEK” İÇİN

Demirören medya şirketindeki bazı çalışanların, öğrenci olmadığı halde Demiören Medya Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde öğrenci olarak gösterildiği iddia edildi. Bunun ardından çalışanlar konuyla ilgili bilgi almak istediklerinde, “Bunun size zararı yok” yanıtını aldı.

Demirören medya şirketindeki bazı çalışanların, “İŞKUR üzerinden teşvik alabilmek” için öğrenci olarak gösterildiği belirtildi. Demirören Medya Grubu’nun, eğitim durumlarına ya da yaşlarına bakmadan çalışanlarını Milli Eğitim Bakanlığı’nın (MEB) MESEM programına kaydettirdiği aktarıldı. Halk TV iddiaları sormak için aradıktan birkaç saat sonra da çalışanlarına mail atarak onay istedi.

“BUNUN SİZE BİR ZARARI YOK”

Çalışanların, söz konusu kayıt işlemlerinden haberi olmadığı ortaya çıktı. e-devlet’i kontrol eden bazı çalışanların, sistemde öğrenci olarak gözüktüklerini öğrenince şaşkınlık yaşadığı aktarıldı. Konuyla ilgili bilgi almak için İnsan Kaynakları’nı arayan çalışanlar, “Bunun size bir zararı yok” yanıtını aldı.

Halk TV’nin bilgi almak için Demirören Medya’yı aramasından üç saat sonraysa, şirketten çalışanlara yazı gönderildi. Okul müdürü Atila Ertoğan’ın imzasıyla gönderilen yazıda; çalışanların, “okulun mesleki eğitim merkezi programına dahil edildiği”, bu haliyle de “Demirören çalışanlarının 1 Kasım’da ön talep almak için okul tarafından MESEM girişlerinin yapıldığı” anlatıldı.

Gönderilen yazıda, uygulamayı reddetme hakları olduğu belirtilse de çalışanların olaydan bir buçuk ay sonra haberdar olduğu belirtildi. Çalışanlardan habersizce yapılan kayıtlar, “örnek bir uygulama” denilerek perdelenmeye çalışıldı, “herhangi bir sorumluluk ya da yükümlülük yoktur” denildi.

İŞKUR’DAN TEŞVİK ALMAK İÇİN Mİ?

Türkiye’nin en büyük medya kuruluşlarından biri olan Demirören Medya, grubun, Doğan ailesinden alınması sırasında Ziraat Bankası’ndan kullandığı ve geri ödemediği krediyle de sürekli gündeme geliyor.

Söz konusu yaşanan son öğrenci kayıt olayı akıllara, “Demirören Medya, sözkonusu öğrenci kayıtlarını İŞKUR’dan teşvik alabilmek için mi kullanıyor? Çalışanları öğrenci gibi göstererek, mesleki eğitim teşviklerinden mi yararlanıyor? Çalışanlar emeklilik ya da prim kaybına uğruyor mu?” sorularını getirdi.

Devamını Oku

Gazete manşetleri

Soylu: İstiklal’deki bomba sosyal medya hesabı üzerinden yapıldı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu “Bombanın Hacı kod adlı ABD’ye bağlı PYD/PKK terör örgütü mensubunun cep telefonu üzerinden yaptırıldığı bilgileri elimizde açıkça mevcut” diye konuştu.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu Uluslararası Siber Suçlar Çalıştayı’nda açıklamalarda bulundu. Konuşmasında İstiklal Caddesi’nde 6 kişinin hayatını kaybettiği saldırıya da değinen Soylu “Patlamadaki bomba yapımının sosyal medya hesabı üzerinden yaptırıldığını yani bir görüşme kanalı üzerinden canlı bir şekilde imal edildiğini size söyleyebilirim” ifadelerini kullandı.

Soylu açıklamalarını şöyle sürdürdü:

“Hacı kod adlı ABD’ye bağlı PYD/PKK terör örgütü mensubunun cep telefonu üzerinden hem bombayı yerleştiren koyan hem bombayı imal eden cep telefonu üzerinden yaptırıldığı bilgileri elimizde açıkça mevcut. İlk verilen ifadelerde ben bilmiyordum, ben çikolata paketi zannediyordum ifadeleri gerçeği yansıtmıyor. O ifadeleri verenin ağzından olayın bütün ayrıntıları polis ve savcılar tarafından devlet kayıtlarına geçmiştir.”

Ne olmuştu?
İstanbul’da İstiklal Caddesi’nde 13 Kasım’da düzenlenen saldırıda 6 kişi hayatını kaybetti, 81 kişi de yaralandı.

Saldırıya ilişkin soruşturmada bombayı bırakan Ahlam Albashır’in de aralarında olduğu 25 kişi tutuklandı.

Devamını Oku

Gazete manşetleri

Ece Üner TV100’e transfer oldu

Ece Üner, TV100’de programlara başlayacağını duyurdu. Twitter hesabından açıklama yapan Üner, “Ocak ayından itibaren TV100 ana haberde kavuşmak üzere” dedi.

Televizyoncu, spiker ve gazeteci Ece Üner, TV100’e transfer oldu. Üner, 9 Ocak’tan itibaren TV100’ün ana haberlerini sunacak.

Transfer haberini sosyal medya hesabından duyuran Ece Üner, “Halkın halk için halk tarafından yönetilmesi sadece demokrasi değil haber için de şart! Halkın sesi olmaya talip ve çok istekliyim. Ocak ayından itibaren TV100 Ana Haber’de kavuşmak üzere” ifadelerini kullandı.

Gürkan Hacır’ın “Taksim Meydanı” programına canlı bağlanarak TV100 ailesine dahil olmaktan mutlu olduğunu söyleyen Üner ayrıca, “Heyecanlarımız, gördüğümüz hayaller ortak. TV100 deyince ‘100’ü Cumhuriyet’in 100’üncü yılından alıyor. Cumhuriyet sadece demokrasi için değil haber için de geçerli. Sizlerle olmaktan çok memnunum” dedi.

Televizyonculuk kariyerine NTV’de Avrupa Birliği muhabiri olarak başlayan Ece Üner, uzun yıllar Show TV Ana Haber Bülteni’ni sunduktan sonra Kanal D’de ‘Ece Üner ile Susma’ adlı programla ekranlara gelmişti.

Devamını Oku
Gazete manşetleri16 saat önce

Demirören Medya, çalışanlarını liseye kaydettirdi!

Demirören medya şirketindeki bazı çalışanların, öğrenci olmadığı halde Demirören Medya Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde öğrenci olarak gösterildiği iddia edildi....

Diğer2 gün önce

İbrahim Tatlıses’in mağara hikayesi yalanlandı

İbrahim Tatlıses’in memleketi Urfa’da doğduğunu öne sürdüğü mağara, Şanlıurfa Valiliği ile AKP’li Haliliye Belediyesi’nin işbirliğiyle “müze” sıfatıyla ziyarete açıldı. Tatlıses’in...

Analiz2 gün önce

Yılmaz Özdil’in saygı ve nezaketten haberi yok

Sözcü Gazetesi yazarı Yılmaz Özdil’in CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun eşi Selvi Kılıçdaroğlu’nu hedef alan seviyesiz ve nezaketsiz tweetiyle ilgili...

Gazete manşetleri2 gün önce

Soylu: İstiklal’deki bomba sosyal medya hesabı üzerinden yapıldı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu “Bombanın Hacı kod adlı ABD’ye bağlı PYD/PKK terör örgütü mensubunun cep telefonu üzerinden yaptırıldığı bilgileri elimizde...

Gazete manşetleri3 gün önce

Ece Üner TV100’e transfer oldu

Ece Üner, TV100’de programlara başlayacağını duyurdu. Twitter hesabından açıklama yapan Üner, “Ocak ayından itibaren TV100 ana haberde kavuşmak üzere” dedi....

Gazete manşetleri3 gün önce

Dünya Gazetesi’nde büyük kriz! Bildiri yayımladılar

Dünya Gazetesi’nin geçtiğimiz günlerde ismi değiştirerek yayın hayatına devam edeceği ifade edilmişti. Dünya gazetesinden konuyla ilgili bildiri yayımlandı. Dünya Gazetesi’nde...

Gazete manşetleri3 gün önce

Metin Külünk ilk kez konuştu: Sedat Peker’den 10 bin dolar almadım

AK Partili Metin Külünk, Sedat Peker’den ayda 10 bin dolar almadığını ileri sürerek milli bağımsızlıkçı çizgide siyaset yaptığı için hedef...

Gazete manşetleri3 gün önce

Gazeteci İbrahim Haskoloğlu’nun 12 yıla kadar hapsi istendi

Yaptığı haber nedeniyle “kişisel bilgileri hukuka aykırı yolla ele geçirmek” iddiasıyla tutuklanıp serbest bırakılan gazeteci İbrahim Haskoloğlu hakkında 12 yıla...

Gazete manşetleri6 gün önce

Mabel Matiz: GQ ekibi ‘Karakol’ klibi sebebiyle ödül takdimimden vazgeçti

İktidar tarafından sıkça hedef gösterilen Mabel Matiz, kendisinden ‘Yılın İyileri’ gecesinde ödül takdim etmesini talep eden GQ Türkiye ekibinin ‘Karakol’...

Gazete manşetleri6 gün önce

Farah Zeynep Abdullah hakkında 2 yıl 4 aya kadar hapis istemi

Batman’da cinsel saldırıda bulunduğu İpek Er‘i intihara sürükleyerek ölümüne sebep olan Uzman Çavuş Musa Orhan‘a hakaret ettiği gerekçesiyle para cezasına...

Gazete manşetleri6 gün önce

Süleymancılar Cemaati’nden ‘haberi kaldırt’ tehdidi

BirGün’ün Süleymancılar Cemaati’nden bazı isimlerin yönetiminde bulunduğu iki şirket hakkında yaptığı dolandırıcılıkla ilgili haberi sonrasında, dolandırılan kişinin tehdit edildiği ileri...

Gazete manşetleri7 gün önce

Hakan Şükür’ü hatırlatan TRT spikeri, devre arasında görevden alındı

TRT Spor’da Kanada-Fas maçının spikeri Alper Bakırcıgil, Dünya Kupası tarihindeki en erken golün eski AKP Milletvekili Hakan Şükür’e ait olduğunu...

Gazete manşetleri1 hafta önce

İlyas Salman hakkında beraat kararı

Sanatçı İlyas Salman, “Türk milletini alenen aşağılama” iddiasıyla hakkında açılan davadan beraat etti. Sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda “Türk milletini...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Sabah yazarı Altınok: Olan olmuş, kimse zarar görmemiş, yok mu bu kızı burslu okutacak bir tıp fakültesi

Sabah yazarı Melih Altınok, Tekirdağ’da yakalanan sahte doktor Ayşe Özkiraz hakkında “Profesörlerin “Hastaneye ayak sürüyerek gidiyoruz” dediği bir ortamda Ayşe’nin...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Altaylı: Aylardır taksiye binemedim, kendimi köpek gibi hissediyorum

Fatih Altaylı canlı yayında İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı Aksu’yla tartıştı. Altaylı, “Hastaneden çıktım kolumda serum iziyle taksi bulamadım, evime...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Gazeteci Nedim Türfent tahliye oldu

Gazeteci Nedim Türfent, 6 yıl 6 ay tutukluluğun ardından Karakoçan Cezaevi’nden tahliye oldu. Gazeteci Nedim Türfent, 6 yıl 6 ay...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Dört gün önce kalbine stent takılan gazeteci Memduh Bayraktaroğlu’na ‘zorla getirme’ kararı

Gazeteci Memduh Bayraktaroğlu, daha önce yargılanıp beraat ettiği ‘Erdoğan 2023 seçimlerinden sonra yargılanacak ve mahkum olacak’ dediği sözleri nedeniyle bugün...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Acun Ilıcalı’dan 320 Hull City taraftarına Türkiye’de bedava tatil

Championship’te mücadele eden Hull City’nin sahibi Acun Ilıcalı, 320 taraftarını Türkiye’de bedava tatile götürdü İngiltere’de ikinci lig Championship’te mücadele eden...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Şarkıcı Dua Lipa Arnavutluk vatandaşlığı aldı

Şarkıcı Dua Lipa, Tiran’da düzenlenen törenle Arnavutluk vatandaşlığı aldı. Şarkıcı, vatandaşlık yemini ettiği ve belgeleri imzaladığı anları sosyal medya hesabından...

Polemik1 hafta önce

Yeni Şafak, Mısır haberinde Cumhurbaşkanı Erdoğan için yanlışlıkla “darbeci” sıfatını kullandı

İktidara yakınlığıyla bilinen Yeni Şafak gazetesi, Mısır ile Türkiye görüşmelerinin genişleyeceği haberini servis ederken Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip...

Öne Çıkanlar

Copyright © 2019 Medyatrend. Tüm Hakları Saklıdır.