Bizi Takip Edin

Polemik

Nevşin Mengü artan dolar kuruyla dalga geçti: Neyin artistliğini yapıyorsun

Amerika’da yayınlanan ünlü New York Times gazetesi, Türkiye’deki yüksek enflasyon nedeniyle fırıncıların artık ekmek yapamayacağına ilişkin bir haber yayınladı. Bunun üzerine Gazeteci Nevşin Mengü, New York Times’in haberini alıntılayarak “Dolar sizin orada da 15 TL değil mi ey New York Times! Neyin artistliğini yapıyorsun!” dedi.

Mengü’nün bu paylaşımı ise akıllara “Dolar başka yerde 3 lira 5 lira 10 lira da bizde niye 14 lira? Dünyanın her tarafında aynı, her yerde 14 lira” şeklinde röportaj veren yurttaşı hatırlattı.

Gazete manşetleri

AK Partili İBB Meclisi üyesi Uğur Korkmaz, gazeteciye saldırdı

AK Partili İBB Meclisi üyesi Uğur Korkmaz, kendisine hakaret eden bir kişiyle tartışırken gazeteci Ali Macit’i darp edip, seçim yapmasını engelledi.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nde (İBB) AK Partili Meclis Üyesi Uğur Korkmaz, Medyascope muhabiri Ali Macit’e saldırdı.

Birgün gazetesinin haberine göre, İBB Meclisi, mayıs ayı olağan İSKİ Genel Kurulu’nu gerçekleştirmek üzere Saraçhane’deki başkanlık binasında toplandı.

Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin sonuçlanmasından 2 gün sonra toplanan oturum gergin geçti. Oturumun açılışında İBB Meclisi 1. Başkanvekili Zeynel Abidin Okul, Cumhurbaşkanı seçilen Recep Tayyip Erdoğan’ı tebrik etti. AK Partili meclis üyeleri ayağa kalkarak alkışlarla “Recep Tayyip Erdoğan” sloganları attı.

Söz alan CHP Grup Sözcüsü Mesut Kösedağı “CHP olarak milletin iradesine saygı duyuyoruz. AKP’ye de CHP’ye de AKP’ye de oy verenlerin hakkını hukuku korumaya devam edeceğiz. İstanbul bize güven oyu verdi. 20 ilçede önde bitirdik. Kimse umutsuzluğa kapılmasın” dedi.

CHP Grup Başkanvekili Tarık Balyalı konuşurken AK Partililer meclis salonunu terk etti.

Oturumdan çıkan AK Partili Meclis Üyesi Uğur Korkmaz’a sivil bir kişi tarafından küfür edildiği öğrenildi. Korkmaz bu olayı görüntüleyen Medyascope muhabiri Ali Macit yaşanan arbede sırasında darp etti, çekim yapmasını engelledi. Olayın ardından Macit, sosyal medyada da hedef gösterildi.

Devamını Oku

Gazete manşetleri

CHP’deki köstebeğin adı: Tuncay Özkan

Fransa’nın ünlü gazetelerinden Le Monde’da Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Basından Sorumlu Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan’ın, Recep Tayyip Erdoğan’ın çıkarları ve kendi cephesi aleyhine seçim hilesi yapmakla suçlandığına yönelik bir haber yayımlandı.

Türkiye, 28 Mayıs’ta Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin ikinci turu için iki adayı oylayacak: Recep Tayyip Erdoğan ve Kemal Kılıçdaroğlu.

Muhalefetin kritik bir öneme sahip olduğunu söylediği seçimler öncesi CHP Medya ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Başkan Başdanışmanı Tuncay Özkan, gündemden düşmüyor.

Son olarak hakkındaki iddialara video çekerek yanıt veren Tuncay Özkan, KRT Haber ve ANKA Haber Ajansı’nın kendisine ait olmadığını iddia etti.

Kendine yönelik eleştirileri ileten herkesi FETÖ’cü olarak itham eden Tuncay Özkan, duvara fotoğraflar asarak kendini aklamaya çalıştı.

Yaşanan tüm bu gelişmeler Fransa’nın ünlü gazetesi Le Monde’a da haber oldu.

Haberde, “Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Basından Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan, Recep Tayyip Erdoğan çıkarları ve kendi cephesi aleyhine seçim hilesi yapmakla suçlanıyor.” denildi.

Devamını Oku

Gazete manşetleri

AA ve TRT o gün neden kandırdı?

Anlayamadığım, Anadolu Ajansı ve TRT de kandırıldı mı; yoksa medyanın ve kamuoyunun aldatılması operasyonunda bile isteye mi kullanıldılar?

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 14 Mayıs’ta İstanbul’daydı. Oyunu kullandıktan sonra Kısıklı’daki evine döndü, seçim sonuçlarını da oradan izledi. Ama Anadolu Ajansı, saat 15.37’de “İstanbul’da oyunu kullanan Cumhurbaşkanı Erdoğan, saat 15.15’te Ankara’ya geldi. Erdoğan, Esenboğa Havalimanı’ndan Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’ne geçti” haberi geçerek medyayı yanılttı. Aynı saatlerde TRT’nin internet sitesi de “Cumhurbaşkanı Erdoğan seçimi Ankara’dan takip edecek” başlıklı haberle bu yanıltıcı bilgiyi servise koydu.

AA ve TRT’nin makam aracı fotoğrafıyla desteklenmiş haberlerinin ardından, Erdoğan’ın orada olduğu zannıyla seçim yayınlarını Cumhurbaşkanlığı sarayı önüne kaydıran televizyon kanalları oldu. Akşam da ekranlardaki bazı yorumcular, Erdoğan’ın Ankara’da olduğunu söyledi.

Fakat sanki böyle bir haber geçmemiş gibi AA, akşam 23.30’da Erdoğan’ın yürüyerek çıkıp evin önünde bekleyenlerle selamlaştığı, sonra da Ankara’ya döndüğü haberi yayımladı. İlk haberlerinin gerçek olmadığı ortaya çıkan AA ve TRT’nin bir düzeltme yayımlaması ya da bir açıklama yapması gerekirdi. Ama yapmadılar, öznesi Cumhurbaşkanlığı olunca yanıltıcı haber yayımlamak doğalmış gibi davrandılar!

Middle East Eye internet sitesi medya aracılığıyla yapılan bu aldatmacanın peşine düştü. Bu sitede, konuştukları iki kaynağın, güvenlik amacıyla Erdoğan’ın Ankara’da olduğu görüntüsünün verildiğini, makam aracının bu amaçla Esenboğa havalimanına gönderildiğini söylediği yazıldı. İnternetteki bu haber daha sonra yalanlanmadı da. AA ve TRT’nin bu aldatmacaya nasıl alet olduğu açıklanmadığı gibi Cumhurbaşkanlığı koruma biriminin, böyle bir operasyona neden ihtiyaç duyduğu sorusu da yanıtsız kaldı.

Bilebildiğim kadarıyla, 15 Temmuz 2016 darbe girişimi öncesinde de Cumhurbaşkanlığı Konutu’nun bulunduğu Gökova Körfezi’ndeki tekneler Jandarma ve Sahil Güvenlik tarafından uzaklaştırılarak Erdoğan’ın tatilini orada geçireceği görüntüsü verilmişti. Hatta 11 Temmuz 2016’da DHA, “O koydaki yatların yeri değiştirildi” diye haber geçmiş ama altı gün kadar ortada görünmeyen Erdoğan’ın işinsanı Serkan Yazıcı’nın Marmaris Körfezi’ndeki villasında kaldığı ortaya çıkmıştı. Erdoğan, darbecilerin baskınından o sayede kurtulmuştu.

Erdoğan’ın nerede olduğu böyle önemli durumlarda gizleniyor. 14 Mayıs’taki AA ve TRT aracılığıyla medyayı kandırma operasyonu da aydınlatılmaya muhtaç… Bu giz perdesinin haber değeri büyük…

***

SONUÇLARI NEDEN YSK’DAN İZLEMİYORUZ?

14 Mayıs akşamı seçim sonuçlarının duyurulmasıyla ilgili problemler, Yüksek Seçim Kurulu’nun yayın yasağını erken kaldırmasıyla başladı. Televizyonlar, Anadolu Ajansı ve ANKA yasakların en erken 19.00’da kaldırılmasına göre hazırlanmıştı. Fakat YSK, hiç de gerekli olmayan bir şekilde ve eski seçimlerin tersine yasağı 18.30’da kaldırınca planları çöktü.

Yine de AA ilk veriyi duyurmayı bir süre geciktirdi ama ANKA az sayıda sandık sonucu gelmesine rağmen elindeki verileri abonelerine geçmeye hemen başladı. AA’nın ilk verisinde Erdoğan’ın oy oranı yüzde 59.4, Kılıçdaroğlu’nun yüzde 34.7 idi. ANKA’da ise Erdoğan’ın oyları yüzde 49.8, Kılıçdaroğlu’nun oyları ise 45.09 düzeyindeydi.

Vakit geçtikçe AA’da Erdoğan’ın oy oranı düştü, Kılıçdaroğlu’nun arttı. ANKA’da saat 20.05’te 0.18, 20.10’da 0.10 puan öne geçmesi dışında Kılıçdaroğlu’nun oy oranı devamlı olarak Erdoğan’ın gerisinde seyretti. 23.00 sıralarından itibaren de AA ve ANKA’nın verileri birbirine yaklaştı ve oranlar yüzde 49-45 bandına yerleşti.

AA’nın Erdoğan’ın oylarını çok yüksekten başlatıp, Kılıçdaroğlu’nun oylarını düşük göstermesi manipülatif bir yaklaşımdı. AA, daha önceki seçimlerde de açılışı böyle yaptığı için bu beklenen, şaşırtıcı olmayan bir durumdu. Ama ANKA’nın duyurduğu sonuçlarda da Erdoğan, o kadar farklı olmasa da hep öndeydi. ANKA’da oranlar gece boyunca tutarlı biçimde ilerledi.

İzleyicilerin asıl kafasını karıştıran, CHP’nin “Okul” denilen sandık başındaki gözlemcilerden toplanan verilerin olduğu ekran görüntülerinin TV’lere sızması ve “Kazanıyoruz” açıklamaları oldu. Kılıçdaroğlu, saat 19.53’te “Öndeyiz” paylaşımı yaparken, Ekrem İmamoğlu ve Mansur Yavaş da birlikte yaptıkları açıklamalarda hep Kılıçdaroğlu’nun önde olduğunu ifade ettiler.

Hatta Mansur Yavaş, saat 23.45’te “Bizde ıslak imzalı tutanak oranı yüzde 69.67. Buna göre Kılıçdaroğlu’nun oyu 47.7, Erdoğan’ın oyu yüzde 45.8” dedi. Oysa o saatlerde AA ve ANKA’nın sonuçları bu sözleri doğrulamıyordu ve seçimin ikinci tura kaldığı neredeyse belli olmuştu.

Bütün bunlara ilaveten bir de YSK’nın sonuçlarının yayımlanması “Muhalif medya” ekranlarındaki yorumcuların işini daha da güçleştirdi. Çelişen açıklamalar ve tablolar, o geceden başlayarak seçim sonuçlarıyla ilgili sosyal medyadaki tartışmalara da zemin oluşturdu.

Aslında en güvenilir sonuçlar, gecikmeli de olsa YSK’nın sistemine giriyor. YSK sadece partilere veriyor bu sonuçları. YSK sonuçları medya kuruluşlarına da verse seçmen daha sağlıklı bilgilendirilmiş olur. Dileyen medya kuruluşu daha hızlı olacağı için yine ajanslardan veri alabilir.

YSK bir karar alarak “bilgisayar çağı” öncesinden kalmış, sonuçları sadece partilere bildirme uygulamasına son vermeli. 28 Mayıs’taki ikinci tur sonuçlarını doğrudan YSK’dan öğrenebilirsek 14 Mayıs’taki karmaşanın tekrarlanması önlenir; kuşkular da ortadan kalkar.

***

HÂLÂ MI ANKETLER?

Hatırlayalım, seçimlerden önce medya anket enflasyonuna nasıl katkıda bulunuyordu. Hemen her gün üç beş anket şirketinin araştırması yayımlanıyordu. Hem de kaç kişiyle, kimin finansmanı ve hangi yöntemle yapıldığı, yanılma payının ne olduğu bilgisi verilmeden aktarılıyordu anketler.

Seçimler, sayıları onlarca olan bu anket şirketlerinin fena halde çuvalladıklarını gözler önüne serdi. En yakın tahmin, Erdoğan yüzde 49.5, Kılıçdaroğlu yüzde 44.89, Oğan yüzde 5.17 ile BETİMAR şirketine aitti. SONAR’ınki de yakındı ama diğer anketler yakınından bile geçememişti. Sonuçta büyük çoğunluğu yanlış çıkan bu anketlerle kamuoyu bilgilendirilmemiş, tam tersine yönlendirilmiş oldu.

Bakıyorum buna rağmen medyada ikinci tur Cumhurbaşkanlığı seçimiyle ilgili anket sonuçları yayımlanıyor. Hem de yine anketin niteliğiyle ilgili yeterli bilgi içermeyen haberler çıkıyor orada burada. Medya seçmenlerin yanıltılmasına bir kez daha aracılık ediyor, hem de gönüllü olarak… Aynı yanlışın göz göre göre tekrarlanması düşündürücü…

***

Deprem bölgesindeki yerel medya

Gazeteciler Sibel Hürtaş, Ali Taş ve Çınar Özer, Adana, Hatay, Gaziantep, Kahramanmaraş, Malatya, Adıyaman ve Elazığ’da dolaşıp, 21 yerel gazeteci ile görüşerek, deprem bölgesindeki yerel medyanın sorunlarını saptamaya çalıştılar. “Bölgede yerel basının yeniden güçlendirilebilmesi için Basın İlan Kurumu, İletişim Başkanlığı ve RTÜK’e büyük görev düşüyor” değerlendirmesi yapılan 54 sayfalık geniş rapordan kısa başlıklar aktarayım:

* Bölgede yerel basının varlığından söz etmek neredeyse imkansız hale geldi.

* Antakya, Nurdağı ve Islahiye’de yerel gazete ve TV’ler yayın yapamıyor, Malatya’da gazeteler dönüşümlü çıkıyor, Adana’da gazeteciler Çukurova Gazeteciler Cemiyeti binasında çalışıyor, Adıyaman’da konteynır ve çadırdan yayınlar yapılıyor.

* Bölgede yayın yapan gazetecilerin çok azı işverenlerinden asgari ücret alabiliyor. Geri kalan gazetecilerin ise hiçbir geliri bulunmuyor.

* Basın İlan Kurumu’nun resmi ilan verememesi, diğer kurumların da işlevsiz olması nedeniyle, yerel gazetelerin diğer gelir kaynakları da tamamen tükenmiş durumda.

* Teçhizatları yok. Cep telefonundan haber yapsalar, sayfaya koyacak bilgisayarları yok. Bilgisayar bulsalar, kâğıt yok. Bölgedeki tüm matbaalar hasarlı olduğu için çalışmıyor.

* Yerel televizyonların ayakta durabilmesi neredeyse imkansız. Stüdyolar yıkılmış ya da hasar almış durumda. Teçhizatlarını toplasalar dahi TV için uygun mekân bulabilmek çok ama çok zor.

* Gazetecilerin hiçbiri güvenli barınma koşullarına sahip değil. Ailelerini güvenli gördükleri başka kentlere taşımak zorunda kaldılar.

***

Kısa kısa:

·Necip Hablemitoğlu cinayeti dosyasının 20 yıl aradan sonra yeniden açılmasına, sanıklar N. Gökhan Bozkır ile Levent Göktaş’ın yurtdışından getirilmesine günlerce geniş yer ayıran Sabah gazetesi tüm sanıkların tahliye edilmesini iç sayfada küçük bir haber yaptı.

· Sözcü gazetesi “Demek ki millet TOGG’muş” manşetiyle AKP’ye oy veren seçmenleri aşağıladı.

·Yeni Şafak “Firari FETÖ’cüler Kılıçdaroğlu’nu tercih etti” başlığıyla Kanada, Yunanistan, ABD ve G. Afrika gibi ülkelerde Kılıçdaroğlu’na oy verenleri “FETÖCÜ” diye damgaladı.

· Yeni Şafak, seçim günü oy sayımı devam ederken Akşener için “Cam çerçeve indirdi” haberi yayımladı; danışman Murat İde’nin fotoğraflı yalanlamasını da görmezden geldi.

· Sözcü ve Korkusuz, kadın cinayeti haberini “Ders olsun dedi, karısını ve oğlunu öldürüp canına kıydı” diyerek cinayeti gerekçelendiren ve meşruiyet sağlayan başlıkla yayımladı.

·Cumhuriyet, Tele1, Muhalif ve bazı siteler, Orhan Gencebay’ın, yaşamını yitirdiği paylaşımlarını yalanladığı açıklamasını “Orhan Gencebay öldü mü? Açıklama geldi” diye tık avcılığı başlıklarıyla haber yaptı.

·Almanya’da gözaltına alınan Sabah’ın Almanya Temsilcisi İsmail Erel ve Avrupa Yazı İşleri Müdürü Cemil Albay, Dışişleri Bakanlığı’nın devreye girmesi üzerine serbest bırakıldı.

· Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi, beş yıl önceki “Berat Albayrak işçilere saldırı programının sinyalini verdi” haberiyle ilgili tekzibin Evrensel’de çıkmasıyla yetinmeyip Hürriyet’te de ilan olarak yayımlatarak yasal sınırları zorlayan bir uygulamaya imza attı.

· Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Anıtkabir ziyaretinde slogan atılmasına tepki gösteren “Muhalif medya”, Anıtkabir’de Kılıçdaroğlu için slogan atılmasını eleştirmedi.

· Şile Sulh Ceza Hakimliği, yoga eğitmeni Akif Manaf’ın talebi üzerine internetteki sansürü belgeleyen EngelliWeb 2021 raporuna tek satır gerekçe göstermeden erişim engeli getirdi.

· TRT yeni kurduğu “Tabii” adlı dijital platform için başka bir TV kuruluşu olan ATV’ye reklam verdi.

· Yeni Akit, CHP’li Onursal Adıgüzel’e ilişkin bir haberde AA foto muhabiri Özge Elif Kızıl’ın çektiği fotoğrafını kullanırken, M. Kemal Atatürk, CHP bayrağı ile Kemal Kılıçdaroğlu fotoğraflarını sildi ve arkaya başka bir duvar yerleştirdi.

ELEŞTİRİ, ŞİKÂYET VE ÖNERİLERİNİZ İÇİN: medyaombudsman@gmail.com

Devamını Oku
Gazete manşetleri2 gün önce

Fatih Portakal ‘sağlam kulis bilgisi’ aktardı: İktidarın düşündüğü asgari ücret

Gazeteci Fatih Portakal’ın aktardığı “sağlam kulis bilgisi”ne göre, iktidar asgari ücrete yüzde 26’lık artış gerçekleştirerek 11 bin 500 TL yapmayı...

Gazete manşetleri3 gün önce

Mauro Icardi ile Simge’den ‘Aşkın Olayım’ düeti

Simge Sağın’ın şarkısı ‘Aşkın Olayım’ ile özdeşleşen Mauro Icardi, şampiyonluk kutlamasına gelen şarkıcıyla düet yaptı. Spor Toto Süper Lig 2022-23...

Gazete manşetleri3 gün önce

İsmail Saymaz: İbrahim Kalın, bu gece MİT Başkanı olarak atanabilir

Gazeteci İsmail Saymaz, Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın’ın MİT Başkanı olarak atanabileceğini söyledi. Twitter’dan paylaşımda bulunan Saymaz, “İbrahim Kalın, bu gece...

Gazete manşetleri5 gün önce

Habertürk’te Fatih Altaylı’dan sonra Serdar Turgut’un işine son verildi

Gazeteci Ertuğrul Özkök, 5 gündür köşe yazısı yayımlamayan HaberTürk’ün bütün köşe yazarlarını işten çıkardığını yazdı. Özkök, “Türkiye medya sektöründen gelen...

Gazete manşetleri6 gün önce

Hizbullah’tan tutuklanan Kızılay yöneticisi, BirGün’e 250 bin TL’lik tazminat davası açtı

Kızılay’ın Denetim Kurulu Üyesi olan Şehmus Yıldırım, kamudan aldığı milyonlarca liralık ihaleleri haberleştiren gazetemiz BirGün’e 250 bin TL’lik tazminat davası...

Gazete manşetleri6 gün önce

Sabah gazetesi yazarı Mehmet Barlas, hayatını kaybetti

Sabah gazetesi yazarı 81 yaşındaki Barlas, rahatsızlığı nedeniyle bir süredir Şişli’de özel bir hastanede tedavi görüyordu. Mehmet Barlas Kimdir ?...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Uğur Dündar’dan Aslı Baykal’a: ‘Siz o kanala çöktünüz, sonra da sattınız’

Uğur Dündar, Aslı Baykal ile aralarında başlayan tartışmada dikkat çeken bir paylaşımda bulundu. Aslı Baykal’ın “Halk TV’nin genel yayın yönetmeni...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Merhaba ‘Türkiye Yüzyılı’: RTÜK’ten muhalif kanallara seçim yayını incelemesi!

RTÜK, 28 Mayıs Seçimi sırasında yaptıkları seçim yayını gerekçesiyle aralarında Sözcü TV, TELE1, KRT VE Halk TV’nin de olduğu çok...

Gazete manşetleri1 hafta önce

AK Partili İBB Meclisi üyesi Uğur Korkmaz, gazeteciye saldırdı

AK Partili İBB Meclisi üyesi Uğur Korkmaz, kendisine hakaret eden bir kişiyle tartışırken gazeteci Ali Macit’i darp edip, seçim yapmasını...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Onur Akın Almanya’dan vize alamadı: ‘Bugünleri de gördük’

Sanatçı Onur Akın, Almanya’ya gidiş için Schengen vize başvurusuna ret cevabı aldığını belirterek “Ülkem adına utanç duyuyorum” dedi. Volkan Konak’ın...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Armağan Çağlayan’dan seçim sonrası paylaşımı: Çok fazla siyasi yasak kararı çıkacak

Armağan Çağlayan, 28 Mayıs’ta yapılan ikinci tur oylamasının ardından “Hiçbir muhalefet liderinin dokunulmazlığı yok bu yasama döneminde. Muhtemelen çok fazla...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Merve Dizdar ödül konuşmasını açıkladı: Kadın olmanın ne kadar zor olduğunu biliyoruz

Cannes’daki konuşmasının ardından hedef gösterilmesine dair konuşan Merve Dizdar, “Kadın olmanın ne kadar zor olduğunu biliyoruz ve ben de bunun...

Gazete manşetleri1 hafta önce

HaberTürk’ten Ciner Medya’nın satılacağı iddiasına yalanlama

Ciner Medya’nın Cengiz Holding’e satılacağı iddia edildi Bloomberg HT’nin eski yöneticilerinden gazeteci Ali Çağatay; Turgay Ciner’in sahibi olduğu Ciner Medya’yı...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Anadolu Ajansı Genel Müdürü: İmamoğlu’na dava açacağız

AA Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Karagöz: İmamoğlu’nun açıklamasından sonra AA çalışanları tutanakları toplarken çeşitli saldırılara uğradı. Bu yüzden...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Oyuncu Ahsen Eroğlu: Bana gitme vakti göründü

Oyuncu Ahsen Eroğlu, seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından bir paylaşım yaparak “Bana gitme vakti göründü” dedi. Eroğlu sosyal medyadan yaptığı açıklamada,...

Gazete manşetleri1 hafta önce

Gazeteci Mirgün Cabas: Gain’den bugün itibarıyla ayrılıyorum

Gazeteci Mitgün Cabas, bugünkü programında, Gain Dijital Platformu’nun satılması nedeniyle haber birimini yönettiği Gain Haber’den ayrıldığını açıkladı. Cabas, “Bugünlerde yayıncılık,...

Gazete manşetleri2 hafta önce

İkinci kez reddedilen Volkan Konak: Artık Avrupa’ya bile vize alamıyoruz

Volkan Konak, Almanya’ya yaptığı vize başvurusunun ikinci kez reddedildiğini belirterek, “Artık Avrupa’ya bile vize alamıyoruz” dedi. Müzisyen Volkan Konak, sosyal...

Gazete manşetleri2 hafta önce

CHP’deki köstebeğin adı: Tuncay Özkan

Fransa’nın ünlü gazetelerinden Le Monde’da Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Basından Sorumlu Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan’ın, Recep Tayyip Erdoğan’ın çıkarları ve...

Gazete manşetleri2 hafta önce

Rock’n Roll’un Kraliçesi Tina Turner hayatını kaybetti

Rock’n Roll’un Kraliçesi lakaplı ABD’li müzisyen Tina Turner, 83 yaşında İsviçre’de hayatını kaybetti. Tina Turner ilk olarak 1960’larda eşi Ike...

Gazete manşetleri2 hafta önce

TRT yasak dinlemiyor

Seçim günü bile AKP propagandası yapan TRT, seçimin ikinci tura kalmasıyla vites artırdı. AKP propagandası içeren reklam filmi günde 16...

Öne Çıkanlar

Copyright © 2019 Medyatrend. Tüm Hakları Saklıdır.